0 0

Shopping Cart ( 0 )

Your Have 0 Item In Your Cart

close

No products in the cart.

ხშირად დასმული კითხვები

  • Home
  • ხშირად დასმული კითხვები

როგორ დავრეგისტრირდე საიტზე ?

რეგისტრაციისთვის საჭიროა მთავარ გვერდზე აირჩიოთ “ჩემი ანგარიში” , რეგისტრაცია, და შემდეგ კი შეავსოთ მოცემული ველები.

  • ელ.ფოსტა – მოცემულ ველში უნდა ჩაწეროთ თქვენი ელ.ფოსტის მისამართი, რომელსაც შემდგომში გამოიყენებთ საიტზე ავტორიზაციისათვის.
  • პაროლი- აღნიშნულ ველში ჩაწერეთ თქვენთვის სასურველი ტექსტი ან ციფრები.
  • გაიმეორეთ პაროლი — ველში შეიყვანეთ ზუსტად იგივე ტექსტი რაც ‘პაროლი’-ს ველში.
  • კერძო პირის რეგისტრაციის შემთხვევაში აუცილებელია შეიყვანოთ ყველა (*) ფიფქით მონიშნული ველი.
  • კომანიის რეგისტრაციის დროს აუცილებელია რეგისტრანტმა კომპანიამ შეავსოს შემდეგი ველები. (კომპანიის დასახელება, საიდენტიფიკაციო კოდი და კომპანიის იურიდიული და ფაქტიური მისამართი)

რომელი ბარათით შემიძლია გადახდა?

შეგიძლიათ შეიძინოთ ნებიმიერი ბანკის Visa MasterCard ბარათით

რამდენად უსაფრთხოა ჩემი საბანკო ბარათის გამოყენება?

პროდუქციის შეძენა სრულიად უსაფრთხოა. ვებ გვერდი არ ინახავს მომხმარებლის საბანკო მონაცემებს.

როგორ შევიძინო?

  • დარეგისტრირდით ვებ გვერდზე
  • მოძებნეთ თქვენთვის სასურველი პროდუქტი და გაეცანით დეტალურ აღწერას
  • დააჭირეთ ღილაკს “ყიდვა”
  • გადაამოწმეთ, რომ პროდუქტის ფერი, რაოდენობა და სხვა პარამეტრები სწორად გქონდეთ არჩეული
  • ჩაწერეთ რა მისამართზე გსურთ მოგაწოდოთ შეძენილი ნივთი
  • აირჩიეთ გადახდის მეთოდი
  • შეძენამდე გაეცანით როგორც საიტის ასევე პროდუქციის შეძენის პირობებს
  • ბარათით გადახდისას – შეიყვანეთ თქვენი საბანკო ბარათის მონაცემები და დააჭირეთ ღილაკს “გადახდა”,
  • დაელოდეთ კურიერს.

როგორ ხდება შეძენილი პროდუქტის მიტანა?

საკურიერო სერვისი და წესები:

  • ჩვენი მხრიდან საკურიერო მომსახურება ვრცელდება ნებისმიერ შენაძენზე რომელიც მოხდება ჩვენი ვებ-გვერდის მეშვეობით.
  • ტრანსპორტირება ხორციელდება წინასწარ განსაზღვრულ ვადაში 1დან – 3 სამუშაო დღემდე.
  • ორშაბათიდან-პარასკევის ჩათვლით 13:00 საათამდე მიღებული შეკვეთები ჩაბარდება იმავე დღეს, ხოლო დანარჩენი შეკვეთები მომდევნო სამუშაო დღის განმავლობაში.
  • მომხმარებელი ვალდებულია შეკვეთის მიტანის წინასწარ შეთანხმებული მისამართი არ დატოვოს, რათა არ მოხდეს კურიერის დაყოვნება ზედმეტი დროით ან სხვა გაუგებრობა, ასევე სასურველია არ მოხდეს შეძენის პროცესში მითითებული საკურიერო მისამართის ცვლილება.

რა ღირს საკურიერო მომსახურება და რა ვადებში ხდება პროდუქტის მიწოდება?

საკურიერო მომსახურების ღირებულება და ვადები თბილისსა და რეგიონებში გთხოვთ იხილოთ ბმულზე https://mydental.ge/delivery/

როგორ ხდება ბარათით გადახდა?

  • პროდუქციის კალათაში დამატების შემდეგ, დააჭირეთ თქვენს კალათას, რის შემდეგ თქვენ გადახვალთ ბარათით გადახდის გვერდზე , შესაბამისი ველების შევსების შემდეგ თქვენ ანგარიშსწორება შეგეძლებათ.
  • ამის შემდეგ ჩვენი მენეჯერი დაგიკავშირდებათ, დაგიდასტურებთ გადახდას და პროდუქტის მიწოდების დეტალებს შეგითანხმებთ.

შემიძლია თუ არა მიღებული პროდუქტის უკან დაბრუნება ?

  • პროდუქტის შეცვლა/დაბრუნება შესაძლებელია ამანათის მიღებიდან 48 სთ-ის განმავლობაში შემდეგ შემთხვევებში:
  • პროდუქტი დაზიანებულია ტრანსპორტირების დროს;
  • პროდუქტს აღმოაჩნდა ქარხნული წუნი;
  • პროდუქტის მახასიათებლები არ ემთხვევა, განსხვავდება ვებ-გვერდზე აღწერილი მახასიათებლებისგან;
  • შეცდომით მოგივიდათ სხვა პროდუქტი.
  • სხვა მიზეზების შემთხვევაში შეკვეთა არ ექვემდებარება დაბრუნებას.